Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Stellantis Communications en blijf op de hoogte van het nieuws

28 mrt. 2018

Red Bull Ring basis voor Camp Jeep® 2018

Camp Jeep® 2018 - het grootste en meest uitdagende evenement van het jaar voor de ‘Jeep Owners Group’ (JOG) en Europese fans van Jeep wordt dit jaar georganiseerd op de Oostenrijkse Red Bull Ring van 13 tot 15 juli.Camp Jeep bezoekers en deelnemers kunnen daar onder meer nieuwe Jeep modellen grondig testen op speciaal aangelegde off-road routes.

• Jaarlijkse Jeep® Owners Group (JOG) evenement voor Jeepers van 13 tot 15 juli in Oostenrijk.
  • Nieuwe Wrangler ster van het evenement en beschikbaar voor uitdagende off-road ritten.
  • Aanmelden en informatie via https://www.campjeep2018.com  en de officiële Jeep social media kanalen.

Camp Jeep® 2018 -  het grootste en meest uitdagende evenement van het jaar voor de 'Jeep Owners Group' (JOG)  en Europese fans van Jeep  wordt dit jaar georganiseerd op de Oostenrijkse Red Bull Ring van 13 tot 15 juli. Camp Jeep bezoekers en deelnemers kunnen daar onder meer nieuwe Jeep modellen grondig testen op speciaal aangelegde off-road routes.

Inschrijven kan via https://www.campjeep2018.com. Daar is ook meer informatie zoals het volledige programma te vinden. Via de officiele Jeep sociale mediakanalen is eveneens de nodige informatie beschikbaar.

JOG: https://ownersgroup.jeep.com/
Facebook: https://www.facebook.com/jeepownersgroup/
Instagram: https://www.instagram.com/jeepownersgroup/
Twitter: https://twitter.com/ownersgroupjeep

Het volledige Engelstalige persbericht treft u aan onder 'bijlagen' in het rechtermenu.