Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Stellantis Communications en blijf op de hoogte van het nieuws

18 jan. 2017

Kien is Beste Alfa Romeo en Jeep dealer 2016

Kien is verkozen tot ‘Beste Alfa Romeo en Jeep dealer 2016’. De prijs werd bekendgemaakt tijdens de jaarlijkse dealerbijeenkomst georganiseerd door FCA Netherlands B.V.

Kien is verkozen tot 'Beste Alfa Romeo en Jeep dealer 2016'. De prijs werd bekendgemaakt tijdens de jaarlijkse dealerbijeenkomst georganiseerd door FCA Netherlands B.V.

De titel Beste Alfa Romeo en Jeep dealer heeft Kien, met vestigingen in Arnhem, Nijmegen en Veenendaal, te danken aan de goede verkoopresultaten (sales én aftersales) en aan de hoge scores voor uitstraling, klanttevredenheid en loyaliteit. Kien is inmiddels dealer van Alfa Romeo, Jeep én Abarth. Het dealerbedrijf opende als eerste in Nederland het nieuwe dealerconcept van Alfa Romeo en Jeep.

Diriecteur/eigenaar, Willem Kien, die de onderscheiding in ontvangst nam, is erg trots op de gewonnen prijs: "Wij vinden het een eer onder meer Alfa Romeo en Jeep te vertegenwoordigen. Deze premiummerken vullen elkaar perfect aan. Daarbij hebben wij deze prijs als team behaald. Het is een knappe prestatie van al onze medewerkers. Deze prijs is de ultieme beloning voor onze inzet." Cristiana Alicata, Managing Director bij FCA Netherlands, vult aan: "Kien staat, net als wij, voor een optimale merkbeleving van beide merken en weet bovendien overall zeer goed te presteren. Een verdiende winnaar!"

----------------------------------------EINDE BERICHT-------------------------------------------

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Fotobijschrift: Van links naar rechts: Willem Kien (Directeur/eigenaar Kien), Cristiana Alicata (Managing Director FCA Netherlands), Christiaan Dols (Brand Country Manager Alfa Romeo & Jeep FCA Netherlands) en Berend Jan Hoekman (Manager Network Development FCA Netherlands).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Mirco Rácz

Public Relations Manager