Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Stellantis Communications en blijf op de hoogte van het nieuws

26 apr. 2016

Derde Camp Jeep een feestelijke editie

Het derde Camp Jeep, de jaarlijkse 4x4-bijeenkomst voor leden van de Jeep Owners Group (JOG), vindt plaats van 2 tot en met 5 juni in het Spaanse Bassella. Camp Jeep valt dit jaar samen met de 75ste verjaardag van Jeep: 5 juni. In 1941 rol de eerste Willys MA van de productieband.

Het derde Camp Jeep, de jaarlijkse 4x4-bijeenkomst voor leden van de Jeep Owners Group (JOG), vindt plaats van 2 tot en met 5 juni in het Spaanse Bassella. Camp Jeep valt dit jaar samen met de 75ste verjaardag van Jeep: 5 juni. In 1941 rol de eerste Willys MA van de productieband.

JOG is door Jeep zelf opgericht in 2014 en telt inmiddels 64.000 leden verspreid over 24 landen in de regio EMEA (Europa, Afrika en Midden-Oosten). Dit jaar nemen naar verwachting zo'n 400 Jeeps en 2.500 enthousiastelingen deel aan Camp Jeep.

Onlangs onthulde Jeep tijdens de Amerikaanse Easter Jeep Safari liefst zeven conceptcars. Twee van die modellen zien te bewonderen tijdens Camp Jeep: de Comanche en Trailcat. Eerstgenoemde is ontworpen om off-road capaciteiten te combineren met praktisch nut, terwijl de Trailcat een offroader is die zowel kan 'kruipen' als op hoge snelheid excelleert.

Klik voor het volledige, Engelstalige bericht rechts op de pagina bij 'bijlagen'.

---------------------------------------------------EINDE BERICHT---------------------------------------------------

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Toine Damo

Public Relations Officer